Ga naar de inhoud

PlusOV maakt werk van verbeterplan

donderdag 7 december 2017

Op dit moment wordt er keihard gewerkt om de problemen die dit najaar hebben gespeeld met het leerlingen- en zorgvervoer, acht op te lossen. Het is duidelijk dat er de afgelopen weken al heel veel slagen zijn gemaakt. Dit alles op basis van een plan van aanpak dat door het bestuur van PlusOV is vastgesteld.

In het verlengde van het plan van aanpak wordt ook de organisatie van PlusOV onder de loep genomen. Onderdeel hiervan is het overleg van het bestuur met de directeur over zijn vertrek. In overleg met de directeur wordt besproken op welke wijze de overdracht naar een interim-directeur zorgvuldig kan plaatsvinden. Het bestuur is tegelijkertijd in gesprek met kandidaten voor de functie van interim-directeur, die de ingeslagen weg van verbeteringen gaat vormgeven. Het is nog niet bekend wanneer de interim-directeur aan de slag gaat en wanneer de huidige directeur vertrekt. Het bestuur koerst op een zo kort mogelijke termijn. Ook legt de bestuursvoorzitter van PlusOV (wethouder Vrijhoef uit de gemeente Voorst) zijn functie neer. Een ander bestuurslid neemt deze taak over.

Delen via e-mail

https://www.brummen.nl/actueel/nieuws/nieuwsbericht/archief/2017/12/nieuwsitem/plusov-maakt-werk-van-verbeterplan-7555.html