Ga naar de inhoud

Contact en openingstijden

In het gemeentehuis in Brummen werken wij uitsluitend op afspraak. Een afspraak kunt u eenvoudig zelf inplannen in onze digitale afsprakenagenda. Staat uw Burgerzakenproduct of vraag er niet bij? Neem dan telefonisch contact met ons op. Wij zijn tot 12.00 uur bereikbaar via ons algemene nummer 0575-568 233.
Een aantal producten, zoals verhuisaangifte of het aanvragen van een uittreksel, kunt u digitaal regelen via onze website met uw Digid.

Openingstijden gemeentehuis per 1 januari 2024

  Receptie Balie burgerzaken
Maandag 10.00-16.30 13.30-16.30 en oneven weken 17.30-19.30
Dinsdag 08.30-16.30 13.30-16.30
Woensdag 08.30-16.30 13.30-16.30
Donderdag 08.30-16.30 13.30-16.30 en even weken 17.30-19.30
Vrijdag 08.30-12.00 09.00-11.00

Telefonische bereikbaarheid burgerzaken 0575-568 233

Maandag 10.00-12.00
Dinsdag t/m vrijdag 09.00-12.00

Gemeentehuis Brummen

Engelenburgerlaan 31
6971 BV Brummen
Navigatie: Oude Eerbeekseweg 44
Telefoon: 0575-568 233  
E-mail: gemeente@brummen.nl

Huisregels

De basis van onze dienstverlening is wederzijds respect. Lees in onze huisregels wat u van ons kunt verwachten en wat wij van u verwachten.

Schrijf ons

U kunt gebruik maken van het contactformulier. Of stuur een e-mail via gemeente@brummen.nl of schrijf een brief naar Postbus 5, 6970 AA Brummen.

Meld het ons

Wilt u iets melden over bijvoorbeeld straatverlichting, openbaar groen of zwerfvuil? U kunt het eenvoudig melden via Fixi.

Klacht of schadeclaim

Kijk voor meer informatie over het indienen van een klacht op de pagina Klacht indienen

Hebt u schade en denkt u dat de gemeente daarvoor verantwoordelijk is? U kunt dit de gemeente laten weten en een schadeclaim insturen. 

Social media

De gemeente Brummen is ook te volgen op social media:

Gevonden of verloren voorwerpen

Hebt u een voorwerp gevonden of bent u iets verloren? Kijk dan op de pagina Gevonden of verloren voorwerpen.

Aanmelden nieuwsbrief

Wilt u onze wekelijkse nieuwsbrief ontvangen? U kunt zich hier inschrijven.