Ga naar de inhoud

Stempas kwijt/niet ontvangen

In de week van 22 februari ontvangt u uw stempas. Heeft u na die week geen stempas ontvangen of bent u deze kwijt? Dan kunt u een nieuwe stempas aanvragen. Dit kan:

Per post

Uw formulier moet uiterlijk op vrijdag 12 maart door ons ontvangen zijn.

  • Download het formulier Verzoek vervangende stempas (pdf, 497 kB) waarmee u schriftelijk een nieuwe stempas aanvraagt
  • Vul het formulier in, onderteken deze  en stuur het formulier naar het postadres van de gemeente: Bureau Verkiezingen, Postbus 5, 6970 AA Brummen
  • U ontvangt de nieuwe stempas per post op uw adres. Let op: Als wij uw schriftelijke verzoek pas op vrijdag 12 maart ontvangen, krijgt u de nieuwe stempas misschien pas op dinsdag 16 maart in uw brievenbus. Houd hier rekening mee als u vervroegd wilt gaan stemmen op 15 of 16 maart.

Bij de balie

Dit kan tot uiterlijk vrijdag 12 maart, 17.00 uur aan de balie van het gemeeentehuis in Brummen. 

  • Neem een geldig identiteitsbewijs mee 
  • U ontvangt direct uw nieuwe stempas