Forumvergaderingen verplaatst naar maandag 29 juni

De forumvergaderingen van de gemeenteraad die vanavond in het gemeentehuis zouden plaatsvinden, zijn verplaatst naar maandag 29 juni. Het besluit is genomen vanwege de hoge temperaturen in het gemeentehuis en het grote aantal insprekers en belangstellenden dat de vergadering wil bijwonen.

Vanavond stonden zowel in de raadszaal als in zaal Leuvenheim bijeenkomsten gepland. Op de agenda staan diverse belangrijke onderwerpen, waaronder de woonvisie voor Hall en de bestuurlijke toekomst van de gemeente. Voor beide onderwerpen hebben zich meerdere insprekers aangemeld en wordt veel publieke belangstelling verwacht.

De huidige temperatuur in het gemeentehuis maakt het niet verantwoord om onder deze omstandigheden langdurige vergaderingen te houden. Het is belangrijk dat raadsleden, insprekers, bezoekers en medewerkers de vergaderingen op een veilige en comfortabele manier kunnen bijwonen. Om die reden heeft de voorzitter, in overleg met de griffie en betrokkenen, besloten de forumvergaderingen te verplaatsen naar maandag 29 juni.

Agenda blijft ongewijzigd

De agenda's en bijbehorende stukken(Verwijst naar een externe website) blijven ongewijzigd. De vergaderavond begint maandag om 19.00 uur in het gemeentehuis in Brummen.

Belangstellenden zijn van harte welkom om de vergaderingen bij te wonen. Daarnaast kunnen de bijeenkomsten live worden gevolgd via het televisiekanaal van de lokale omroep.