Inloopbijeenkomst Omgevingsvisie afgelast vanwege hitte

Vanwege de hitte gaat de inloopbijeenkomst over de Omgevingsvisie vanmiddag niet door. Ook de bibliotheek in Brummen is vanmiddag gesloten.

Met deze weersomstandigheden is het niet verantwoord om inwoners naar de bijeenkomst te laten komen. Daarom is de inloopbijeenkomst afgelast.

Wil je toch meedenken over de toekomst van Brummen? Dan kun je nog steeds de keuzewijzer invullen via ons participatieplatform(Verwijst naar een externe website). Daarmee geef je aan welke keuzes jij belangrijk vindt voor onderwerpen als wonen, werken, verkeer, natuur en leefbaarheid.